Sunday 6 August 2017

Forex Trading Dublin


Main Office 650 North Clay Street Memphis, Missouri 63555 Telefon (800) 748-7875 (660) 465-7225 Traffic Amp Billing Kontakt Lana Norfleet Telefon (641) 722-3008 Fax (660) 465-2626 Kontakta gärna Mark i Händelse av webbplatsproblem. KMEM-FM, KUDV och Tri-Rivers Broadcasting är lika möjligheter Arbetsgivare Öppna KMEM-FM FCC Public Information File här. Öppna KUDV FCC Public Information File här. General Manager General Sales Manager: Mark Denney NyhetsdirektörProgrammeringsdirektör: Rick Fischer Sportsdirektör: Donnie Middleton Trafik - och fakturahanterare: Lana Norfleet StaffPromotions Direktör: Dave Boden Administrativ Asst: Audrey Spray On Air Personlighet: Donna Craig Chefsingenjör: Mark McVey KMEM SÄLJNINGSAVDEL Utanför Försäljning-Jimmye Kraus Inside Sales - Audrey Spray KMEM SPORTS DEPARTMENT Spela av Spela på personligheter i luften KMEM NEWS 6 8 AM Tis 7 mars 6 sekunder) OBITS Måndag 12NOON Måndag 20 februari 2017 (2 minuter 16 sekunder) KMEM LOCAL NEWS Mon 20 februari 2017 (4 minuter 5 sekunder) OBITS Måndag 7:00 Månad 20 februari 2017 (2 minuter 7 sekunder) Auktionsblock mån 20 februari 2017 (2 minuter 34 sekunder) OBITS Fredag ​​5 PM Fre 17 februari 2017 (4 minuter 3 sekunder) OBITS Fredag ​​12NOON Fre 17 februari 2017 (3 minuter 51 sekunder) OBITS fredag ​​7AM fre 17 februari 2017 (3 minuter 25 sekunder) OBITS torsdag 12NOON den 16 februari 2017 (2 minuter 0 sek Onds) OBITS torsdag 7:00 den 16 februari 2017 (2 minuter 8 sekunder) OBITS onsdag 12NO ons 15 februari 2017 (2 minuter 50 sekunder) OBITS onsdag 7:00 ons 15 februari 2017 (4 minuter 18 sekunder) OBITS tisdag 5 PM tis 14 februari 2017 (4 Minuter 13 sekunder) OBITS tisdag 12NO Tis 14 februari 2017 (4 minuter 13 sekunder) OBITS måndag 17:00 måndag 13 februari 2017 (4 minuter 18 sekunder) OBITS söndag 7:00 s 12 februari 2017 (1 minut 59 sekunder) OBITS lördag 12NOON lör 11 februari 2017 (5 minuter 20 sekunder) OBITS Lördag 7 AM Lör 11 februari 2017 (5 minuter 18 sekunder) OBITS torsdag 5 PM den 9 februari 2017 (4 minuter 25 sekunder) OBITS onsdag 5 PM ons 8 februari 2017 (2 minuter 38 sekunder) KMEM NEWS 01272017 fre 27 januari 2017 (5 minuter 4 sekunder) Zelda Keith mån 23 januari 2017 (3 minuter 3 sekunder) Amy C. Jan 2017 storm Thu 5 januari 2017 (3 minuter 53 sekunder) Koka ordning Tis 13 december 2016 (1 minut 0 sekunder) Lori FulkBazaar 2016 Thu December 1s T 2016 (1 minut 46 sekunder) 2016 FCC 100: e hemkomst den 28 september 2016 (5 minuter 26 sekunder) Beau Becraft 1 mån 26 september 2016 (2 minuter 26 sekunder) Beau Becraft FULL INTERVIEW Fri 23 september 2016 (5 minuter 5 sekunder) KMEM GEMENSKAPSKALENDER Wed 21 september 2016 (2 minuter 18 sekunder) KMEM LAND SHOWDOWN Tis 9 augusti 2016 (1 minut 2 sekunder) Arbetsmässa rapporter 7 den 21 april 2016 (4 minuter 25 sekunder) Arbetsmässa rapporter 6 den 21 april 2016 (3 minuter 20 sekunder) Arbetsmässa rapporter 5 den 21 april 2016 (2 minuter 26 sekunder) Arbetsmässa rapporter 4 den 21 april 2016 (3 minuter 26 sekunder) Arbetsmässa rapporter 3 den 21 april 2016 (2 minuter 27 sekunder) Arbetsmässa rapporter 2 tim 21 april 2016 (2 minuter 36 sekunder) Arbetsmässa Rapporter 1 Torsdag 21 april 2016 (1 minut 51 sekunder) KMEM PROMO Höst 2016 Tis 15 november 2016 (1 minut 1 sekunder) Allmän butik måndag måndag 6 mars 2017 (54 minuter 30 sekunder) Kaffe paus måndag måndag 6 mars 2017 (30 minuter 0 sekunder) Rais Inne i baren Visa fr 3 mars 2017 (55 minuter 0 sekunder) Allmän butik fredag ​​fr 3 mars 2017 (54 minuter 30 sekunder) Kaffe paus Fredag ​​fr 3 mars 2017 (30 minuter 0 sekunder) Allmän butik torsdag den 2 mars 2017 (54 minuter 30 sekunder) Kaffeavbrott torsdag den 2 mars 2017 (30 minuter 0 sekunder) Kaffebryggare onsdag ons 1 mars 2017 (30 minuter 0 sekunder) Allmän butik tisdag tis 28 februari 2017 (54 minuter 30 sekunder) Kaffepaus tisdag tis 28 februari 2017 ( 30 minuter 0 sekunder) Allmän butik onsdag ons 22 februari 2017 (54 minuter 30 sekunder) Resultat för utländsk valuta valutahandel - en nybörjare guide till valutahandel (Forex, Forex för nybörjare, make. Valutamarknaden (valutamarknaden, valutamarknaden eller valutamarknaden) är en global decentraliserad marknad för handel med valutor. Detta inkluderar alla aspekter av köp, försäljning och utbyte av valutor till aktuella eller bestämda priser. När det gäller volymen av. FOREX TRADING: Grunderna förklaras i enkla villkor (Forex, Forex for Beginners. Två av Jims FOREX-böcker är konsekvent rankade BÄSTA SÄLJARE på Amazon och hans nya på Divergence förväntas ta av Jim, från Queensland Australia, är heltid Forex Trader, som för närvarande är bosatt i Vietnam. Hans kunskap om valuta. Forex Trend Följande strategier: Hur man gör stora vinster med låg riskvaluta T. Forex trend efter erbjuder dig möjligheten att låsa in i trenderna som kan göra trippelcifret vinst men samtidigt Ser lätt ut, det är inte och du förväntar dig inte att det är med de belöningar som erbjuds men om du kan behärska det, kan du njuta av. Forex snabb nybörjarguide: Forex för nybörjare, Forex scalping, Forex strategi. Den här boken tar dig Genom allt du behöver veta, börjar med det grundläggande som används i Forex trading, och vidarebefordra till hur du ska handla, allt du borde veta om en handelsstrategi och varför du måste vara disciplinerad. Allt detta. Rex Futures Trading för nybörjare: Forex Futures Currency Trading. Det finns många pre-education och pre-trading beslut du måste göra innan du spenderar pengar på handel eller kapitalisera ett konto att handla med som en helt ny självinriktad näringsidkare. High Profit Forex Futures Trading för nybörjare. Forex Essentials i 15 affärer: Global-Guide till framgångsrik valuta. Traders lär hela tiden sina hantverk. De som inte delar information, diskuterar taktik och granskar tidigare branscher är dömda för misslyckande. Global View vet detta. Det är det ledande målet för Forex-handlare som vill lära sig och diskutera. Forex för ambitiösa nybörjare: En guide till framgångsrik valutahandelshandel Det finns många böcker som lovar att lära dig mycket lönsamma handelssystem, för att visa dig hur lätt att tjäna pengar för handel med forexen verkligen är. Det här är inte en av de böckerna. Forex för ambitiösa nybörjare kommer inte att göra dig till en lönsam näringsidkare. Forex: för nybörjare: Forexhandboken för att tjäna pengar med valutahandelshandel Lär dig att tjäna pengar med Forex Trading Inom investeringsvärlden finns idag många alternativ där människor kan eller borde investera sina tjänade pengar. De flesta av dessa investeringsalternativ gör sitt bästa för att garantera tillväxt och lönsamhet. Från binary. Result for Foreign Currency Trading Forex - En nybörjarehandbok för Valutahandelshandel (Forex, Forex for Beginners, Make. Valutamarknaden (valutamarknaden, valutamarknaden eller valutamarknaden) är en global decentraliserad marknad för handel med valutor. Innehåller alla aspekter av att köpa, sälja och byta valuta till aktuella eller bestämda priser. När det gäller volymen av. FOREX TRADING: Grunderna förklaras i enkla villkor (Forex, Forex for Beginners.) Två av Jims FOREX-böcker är konsekvent rankade BÄSTA SÄLJARE på Amazon Och hans nya på Divergence förväntas ta av Jim, från Queensland Australien, är en heltids Forex Trader, som för närvarande är bosatt i Vietnam. Hans kunskap om valuta. Forex Trend Följande strategier: Hur man gör stora vinster med låg riskvaluta T . Forex trend efter erbjuder dig möjligheten att låsa in i trenderna som kan göra trippelcifret vinst men samtidigt som det ser lätt ut är det inte och du förväntar dig inte att det är med de belöningar som erbjuds men om du c En mästare det, då kan du njuta av. Forex snabb nybörjare guide: Forex för nybörjare, Forex scalping, Forex strategi. Den här boken tar dig igenom allt du behöver veta, från och med det grundläggande som används i Forex trading, och vidarebefordras till hur du ska handla, allt du borde veta om en handelsstrategi och varför du måste vara disciplinerad. Allt detta. High Profit Forex Futures Trading för nybörjare: Forex Futures Currency Trading. Det finns många pre-education och pre-trading beslut du måste göra innan du spenderar pengar på handel eller kapitalisera ett konto att handla med som en helt ny självinriktad näringsidkare. High Profit Forex Futures Trading för nybörjare. Forex Essentials i 15 affärer: Global-Guide till framgångsrik valuta. Traders lär hela tiden sina hantverk. De som inte delar information, diskuterar taktik och granskar tidigare branscher är dömda för misslyckande. Global View vet detta. Det är det ledande målet för Forex-handlare som vill lära sig och diskutera. Forex för ambitiösa nybörjare: En guide till framgångsrik valutahandelshandel Det finns många böcker som lovar att lära dig mycket lönsamma handelssystem, för att visa dig hur lätt att tjäna pengar för handel med forexen verkligen är. Det här är inte en av de böckerna. Forex för ambitiösa nybörjare kommer inte att göra dig till en lönsam näringsidkare. Forex: för nybörjare: Forexhandboken för att tjäna pengar med valutahandelshandel Lär dig att tjäna pengar med Forex Trading Inom investeringsvärlden finns idag många alternativ där människor kan eller borde investera sina tjänade pengar. De flesta av dessa investeringsalternativ gör sitt bästa för att garantera tillväxt och lönsamhet. Från binär. Relaterade sökningar: Känn dessa dolda kreditkortsavgifter och hur man undviker dem eller eliminerar det. Du bör också överväga huruvida att stänga ett kreditkort är i ditt bästa intresse. Du kan även hålla ditt konto öppet och inte använda det. Detta beror dock igen på kreditkortsföretagets TampC.6. Utländska avgifter En omräkningskurs för utländsk valuta debiteras av Visa och MasterCard Högst finansierade Startups av 2016, till exempel ett litet företag, en förening eller en förening som syftar till att snabbt skapa en anpassningsbar affärsmodell. Startorganisationer skickar ofta innovationer, till exempel Internet, e-handel. Datorer, mediekommunikation eller mekanisk autonomi. Dessa organisationer är för det mesta nödvändiga. Den långvariga anspråk på arbetskortsbrist kan vara Phony-anställda som ofta är skyldiga att utbilda sina utlänningar till utlandet som villkor för att de ska få sin avgång. För sådana företag ökar viseringsgränsen för att utnyttja ett smuthål I invandringslagstiftningen för att spara pengar arbetstagare på dessa tillfälliga viseringar betalas vanligtvis mindre än de amerikanska medarbetarna. Lär dig de bästa sätten att investera i indexfonder. Viktiga sätt att investera i index: genom fonder och genom börshandlade fonder (ETF) Stamaktier på den amerikanska börsen. Men här är några steg man måste tänka på när man investerar i Index Funds. Välja ett företag Välj ett stort företag som är en utlåning Big Car Conundrum: Ska du köpa eller hyra för att få mer bil för mindre pengar genom att leasa. Om du gillar att ha de senaste högteknologiska funktionerna kan leasing vara det bättre valet för dig. Eftersom du leasar några år, Med en hyrd bil behöver du inte oroa dig för att sälja bilen eller få ett bra pris för din handel - in. När du hyr ut de bästa mobiltelefonplanerna för olika typer av användare av programmet kan du betala telefonens fulla pris och behålla det. Förare: ATampT NextATampT kan du betala för din telefon över 20 eller 24 månadsavgifter. Om du väljer alternativet 20 månader kan du handla i telefonen och uppgradera till en ny efter 12 månader. Med 24-månaders alternativet kan du handla i telefonen på 18 månader. Singel Premium Livförsäkring och dess förmåner medicinska tjänster. Andra levnadsfördelar, till exempel en snabbare fördelningsförare, tillåter att ett segment av fördjupningsfördelen utnyttjas på den av chansen att du analyseras i kritiskt skick. Tillgång till handelsvärden ut kriser eller något annat. Inte alla extra säkerhet Upprättfrysare mot bröstfrysare Även om en kylfrysare kan ge tillräckligt med fryst matlagring för en liten familj, kan en bröstkorg eller upprätt frys vara mycket bekväm och kan till och med spara pengar på lång sikt. Vilken stil med frysen ska Du köper och vad som fungerar bättre för dig Det finns handel-offs för varje typ Game Changing Treatment for Cancer som patienter hade ett sortiment av säkra reaktioner. Några hade T-celler som försökte bekämpa cancer. Andra immunsystem kände igen cancer som utländsk. Men det var fortfarande något som hindrade dem från att kämpa mot tumörcellerna. Det fanns några patienter som inte hade någon resistent reaktion alls. Mycket arbete behöver göras. Enkla investerings tips för nybörjare Det viktigaste du måste veta är att du inte bör följa publiken. Det är allt annat än svårt att luta sig mot mönstren, eftersom vi lätt påverkas av populär antagande. Att köra med gruppen kunde aldrig ge bra resultat. Noehandel är en förvirring av många mäklareForex Traders i Dublin För att vara ärlig ser jag det som något som gör det möjligt att leva livet. Visst det är svårt att tjäna pengar men med tid och ansträngning skulle det vara värt det. Inledningsvis måste jag erkänna att tanken att göra en förmögenhet var ganska lockande, vilket tog mig in i början (som jag är säker på att det är för de flesta handlare) men det blev snart mycket mer än det, och nu är det bara en spännande biprodukt att tjäna pengar. Mig handel har blivit mer om resan. Utveckla mitt eget system, skräddarsydd för mina behov. Något jag har skapat som möjliggör en ny del av mitt liv. Att slå systemet Trading har blivit mer av ett långsiktigt mål och för att vara ärlig har Ive fått mycket uppskattning för det. Det kan dock vara rättvist. Så mycket jag älskar handel och jag vet att jag kommer att lyckas med det, kan det vara frustrerande och jag är tillräckligt med att erkänna att jag kunde använda en annan uppsättning ögon eller som sagt tidigare, ett annat perspektiv. Jag tvivlar på allvar Im den enda killen som kommer hem varje dag för att stirra på diagram. Du tror inte att vi alla behöver lite hjälp. Det enda du behöver slå är den person du ser när du tittar i spegeln, valutamarknaden kan vara din mästare eller din tik, det är upp till dig, inte marknaden, dess Du som drar avtryckaren. Om du redan har läst Mark Douglass Trading i zonen, är det en av de bästa investeringarna du någonsin kommer att göra. Lycka till (men om du har din ryggtest gjort och planera dina affärer och handla din plan borde du inte behöva det). 07-mar-2012 15:03 19 Utmärkt råd och mycket uppskattat. Om något skulle jag vara skyldig i att inte hålla fast vid en strategi som är tillräckligt lång för att träna alla kinks. Jag jobbar som operationschef och spenderar mycket av min tid på att utveckla system och rutiner. Om jag ser något och det är sönder, gör jag vad jag kan för att reparera det. Tyvärr tror jag att det här övergår till min handel där, om jag inte får ett visst resultat, väntar jag tidsramen att jag flyttar till en annan lösning. Skål för rekommendationen på boken. Jag kan se om jag kan hämta en kopia i stan eller jag beställer den online. Hur lång tid har du handlat själv 12-Mar-2012 10:50 20 Hej Killar, Ville bara ge dig min egen syn på handel. Ive varit swing trading forex, index och ädla metaller under de senaste tre åren heltid. Jag lever av handel, och jag är ganska nöjd med min handelsstil nu. Jag började trading forex, visste inte riktigt vad jag gjorde och blåste i grunden mitt handelskonto två gånger inom 4 månader. Dess mycket svårt att få anständigt handelsrådgivning där ute eller ens för att få en opartisk syn på vissa element. Det enda sättet att lära sig saker är att göra det, men utan en anständig handelsplan med realistiska milstolpar som aldrig går till jobbet, har jag gjort mycket konsekventa affärer för de senaste två åren, jag handlar med en kollega 5 dagar i veckan. Mina branscher är alla svänger, scalping ger bara en liten mängd pips per vecka med högriskelement. Jag föredrar swing eftersom indikatorer är mycket starkare, intradagbrus från nyheterna påverkar inte så tungt och den totala riskbelöningen (omkring 1: 3) är mycket stabilare. Under en bra vecka 500 pips, en dålig vecka kanske 100, även om ltro annoucement veckan innan förra året tog mig lite av vakt. Jag trodde bara att Id postade detta svar, eftersom jag vet hur svårt det är att prata med någon som gör det här på heltid. Hur som helst, svara på mitt inlägg om du behöver mig för att klargöra någonting, lycka till. 12-mar-2012 21:01 21 Hej Killar, Ville bara ge dig min egen syn på handel. Ive varit swing trading forex, index och ädla metaller under de senaste tre åren heltid. Jag lever av handel, och jag är ganska nöjd med min handelsstil nu. Jag började trading forex, visste inte riktigt vad jag gjorde och blåste i grunden mitt handelskonto två gånger inom 4 månader. Dess mycket svårt att få anständigt handelsrådgivning där ute eller ens för att få en opartisk syn på vissa element. Det enda sättet att lära sig saker är att göra det, men utan en anständig handelsplan med realistiska milstolpar som aldrig går till jobbet, har jag gjort mycket konsekventa affärer för de senaste två åren, jag handlar med en kollega 5 dagar i veckan. Mina branscher är alla svänger, scalping ger bara en liten mängd pips per vecka med högriskelement. Jag föredrar swing eftersom indikatorer är mycket starkare, intradagbrus från nyheterna påverkar inte så tungt och den totala riskbelöningen (omkring 1: 3) är mycket stabilare. Under en bra vecka 500 pips, en dålig vecka kanske 100, även om ltro annoucement veckan innan förra året tog mig lite av vakt. Jag trodde bara att Id postade detta svar, eftersom jag vet hur svårt det är att prata med någon som gör det här på heltid. Hur som helst, svara på mitt inlägg om du behöver mig för att klargöra någonting, lycka till. 1oo pips av en dålig vecka, om jag kunde få 100 pips per vecka, har du mer pengar än Gud, vilka par handlar du om och på vilka TF och använder vilka indier, vars metoder du har anpassat, om någon. Lägg några Sätta upp schabloner och ge oss en goo, åh, och välkommen till styrelser, bra att ha dig här. 12-mar-2012 23:01 22 Hej Killar, Ville bara ge dig min egen syn på handel. Ive varit swing trading forex, index och ädla metaller under de senaste tre åren heltid. Jag lever av handel, och jag är ganska nöjd med min handelsstil nu. Jag började trading forex, visste inte riktigt vad jag gjorde och blåste i grunden mitt handelskonto två gånger inom 4 månader. Dess mycket svårt att få anständigt handelsrådgivning där ute eller ens för att få en opartisk syn på vissa element. Det enda sättet att lära sig saker är att göra det, men utan en anständig handelsplan med realistiska milstolpar som aldrig går till jobbet, har jag gjort mycket konsekventa affärer för de senaste två åren, jag handlar med en kollega 5 dagar i veckan. Mina branscher är alla svänger, scalping ger bara en liten mängd pips per vecka med högriskelement. Jag föredrar swing eftersom indikatorer är mycket starkare, intradagbrus från nyheterna påverkar inte så tungt och den totala riskbelöningen (omkring 1: 3) är mycket stabilare. Under en bra vecka 500 pips, en dålig vecka kanske 100, även om ltro annoucement veckan innan förra året tog mig lite av vakt. Jag trodde bara att Id postade detta svar, eftersom jag vet hur svårt det är att prata med någon som gör det här på heltid. Hur som helst, svara på mitt inlägg om du behöver mig för att klargöra någonting, lycka till. Hej där Alfatrader Tack så mycket för ditt inlägg och ja, välkommen till forumet håller jag med Arrowloopboy. Jag är också nyfiken på din inställning och även handelsplattformen du använder och om du använder en kombination av finansiell och teknisk analys Jag tycker om idén att handla med en partner eftersom du kan hålla varandra i kontroll och motiverad när någon av er Känner trycket. Det var sant varför jag började den här tråden för att förhoppningsvis hitta några personer i samma båt som jag. Det är verkligen en djungel där ute och försöker få lite bra råd är mycket svårare än det borde vara. 13-Mar-2012 10:50 23 Även om ltro annoucement veckan innan förra året tog mig lite av vakt. Jag är ledsen, men det finns inget sätt att du borde ha blivit avskräckt av LTRO-meddelandet. Den flaggades för länge sedan och storleken av den kom in som förväntat. Om du inte trodde att det skulle finnas cirka 500 miljarder i treåriga lån tillgängliga eller att det skulle finnas en betydande valutareaktion på några marknadsnyheter, är du en rang amatör. Forex trading handlar om vad Centralbankerna gör just nu. Inget annat. Du spelar med eld om du inte förstår detta. Slutet av. Till de andra affischerna berättar en första gångsposter du normalt gör 500 pips per vecka och en dålig är 100 pips. Tja, jag har några magiska bönor, jag skulle vilja sälja dig. Fools och deras pengar. 13-mar-2012 11:03 24 Hej killar, ja inget problem med att ge ett par av mina affärer, för tillfället var tillbaka till risk för tack och lov, jag hatar risken av. Detta är den mest grundläggande delen av handeln. Om du kan identifiera risk onoff kan vi tillämpa vissa affärer som nästan alltid tränar ut. Så mina affärer för närvarande är audusd från 1.05 mitt mål är 1,1 så en bra handel, sluta precis under de senaste nedgångarna, även handeln nzdusd från 0.8170ish mål är 0.885 igen stoppa placerad under senaste låga. Jag är länge eurusd från 1.3090 målet är 1.38 stopp vid 1.3060, allt fungerar bra, för att det var risk för. I allmänhet försöker jag hålla mig borta från eurusd, eftersom den är starkt påverkad av nuvarande dumma och dumhet i Europa, så jag använder en proxyhandel som helt enkelt byter eur med schweizisk franc, ger en mycket mjukare handel. Jag längtar också guld från 1690, använder usdchf som en indikator, det vill säga om det här paret faller, guldet stiger, jag gillar guld som en handel för tillfället, men det är inte för svagt hjärta. Jag handlar huvudsakligen sampP500 och är för närvarande långt ifrån 1345. Jag försöker att inte ha för många affärer som körs på en gång, för om marknadsförändringar känner mina affärer i allmänhet alla kommer att vända mig mot en gång, det vill säga risken för förändringar i risken. Jag använder ig index för det mesta av min handel men har också konton med mycmc och delta (använd inte delta mycket). Jag kommer i allmänhet att hålla sig borta från handelspar som är geografiskt nära varandra, eftersom jag finner dem mycket mer flyktiga, det vill säga eurgbp usdcad, nzdusd osv. Tyvärr var det meningen att jag skickade en dålig vecka är -100 pips, oj, jag är inte så konsekvent LOL. Hur som helst Jag håller ögonen på den här tråden och håller kontakten. Lycka till 13-mar-2012 11:09 25 Jag ville bara ge en egen åsikt om teknisk analys. Jag brukar inte använda mycket för att vara ärlig. Jag tror verkligen att de flesta indikatorer bara berättar för oss var priset har varit och inte var det går, aktiemarknaden är mänsklig trots allt och kan inte förutspås av ma, fib etc. Men jag använder RSI för timing entry på mina affärer. Jag använder också väldigt enkla trendlinjer för att identifiera in - och utgångspunkter. Jag handlar också för enkla breakouts, det vill säga ett par som har sträckt sig över en dag eller två, sätter köp - och säljordningar 5-10 pips ovanför höga och låga, i allmänhet när det bryts ut kommer det att samlas, det här är scalping egentligen vilket Jag gör det ibland. Hur som helst håll kontakten 13-mar-2012 11:17 26 Ixus, ltro-meddelandet hade en helt negativ inverkan på många eur-trader, upptagningen var i linje med förväntan men valutamarknaden reagerade inte bra alls, det här är väldigt Allmän kunskap. Jag tar det du gör inte bra på Forex Ive har handlat mycket framgångsrikt i ett antal år nu och definitivt inte en rank amature. Jag tror att din förmodligen amaturen om du inte inser en anständig strategi kan ge tusentals pips per månad. Jag anser mig själv som en mycket liten dag näringsidkare jämfört med några killar där ute. Din pessimism kommer att hålla dig förlorad, det är din tankegång 13-Mar-2012 11:26 27 Det är bra att se många valutahandlare kommentera deras stilar av handel. Under handeln har jag alltid uppmärksammat ekonomikalendern på räntan för konsumenternas förtroende etc. Bästa handel jag någonsin gjort var när GBPUSD föll över 60 pips förra sommaren, det var bra. Saken om fondanalys är det är bra för långsiktiga ändamål. Alphatrader visar din läsförmåga på diagrammet. Har du något emot att jag frågar vilken mäklare du använder och hows spridningen 13-Mar-2012 11:33 28 Hej frysa, jag använder ig-index och mycmc, spridda är i allmänhet 1-3 pips vilket är ok. Mina kartläsningsförmågor är ok (jag tror) men jag tittar allmänt bara på veckovisa diagram för min övergripande analys och sedan byta till dagligen för en närmare titt på inmatningen. Nyfiken om hur många människor här även handelsindex, huvudsakligen USA Det skulle vara trevligt att höra din take. 13-mar-2012 11:38 29 Valutamarknaden reagerade exakt som den borde ha. Det bidrog före tillkännagivandet om förväntningarna. När förväntningarna var uppfyllda så såldes det snabbt, eftersom det inte fanns något annat i den. Den kallas köpa rykten sälja nyheterna. När det gäller din handelsstrategi. Det verkar allvarligt felaktigt. Det är en binär satsning på risk onrisk off och du gillar bara risk på. Du satsar på samma satsning på fem marknader och tror förmodligen att detta är diversifiering. Det är det inte. Du löper en verklig risk att ta några stora träffar på fem marknader. Speciellt om du tror att du har en begränsad riskexponering på varje handel. Den kumulativa är vad som kommer att betyda när det finns en riktig tur. Och äntligen är du en näringsidkare och kommer att vara den sista som vet när sakerna verkligen vänder sig. Jag bryr mig inte om din avkastning. Jag lyfter helt enkelt riskerna till andra styrelseledamöter.

No comments:

Post a Comment